Thursday, June 3, 2010

Sesungguhnya Najib Jilat Kaki Israel

Ini kisah benar tuan-tuan dan puan-puan. Bukan direka ataupun sengaja diwujudkan bagi mengapi-apikan atau memburok-burok kan Najib. Tetapi ini adalah kenyataan yang harus diperlihatkan kepada orang ramai supaya mereka faham.

Jadi, sebagaimana untuk pemahaman tuan-tuan dan puan-puan, keadaan sebenar telah menunjukkan kepada kita bahawa banyak tindakan Najib yang dah dapat menimbulkan keraguan kepada orang ramai bahawa dia ni adalah seorang penjilat kaki Yahudi Laknatullah.

Pertama sekali kita lihat sahaja pelantikan APCO Worldwide sebagai penasehat dlm bidang komunikasi. Ramai kakitangan Yahudi yang dibawa masuk ke Malaysia lebih-lebih lagi di dalam institusi keselamatan negara. Perkara ini dianggap sebagai perkara mainan bagi Najib!!

Kedua kita dapat lihat daripada usaha Malaysia untuk mengecam Israel diatas sebab penahanan kapal Flotilla yang tidak bersenjata untuk membantu Gaza. Apa tindakan Najib?????

AKU TAK DENGAR SEPATAH HARAM PUN KELUAR DARI MULUT DIA MAHUPUN MULUT MEDIA UMNO BARISAN NASIONAL!!! MANA DIA MANA??!!

APA YANG KELUAR DI MUKA HADAPAN UTUSAN IALAH DUNIA KECAM TINDAKAN ISRAEL!! INI APA BENDA NI???? NAJIB TAK ADA TELURR KER??

CUBA LA LETAK MALAYSIA MENGECAM KERAS TINDAKAN ISRAEL! ATAU PRESIDEN UMNO BANTAH TINDAKAN TIDAK BERMORAL ISRAEL!!

Najib ni dah banyak gadai negara!! Mana dia blogger2 pro UMNO?? daripada kau serang ANWAR baik kau jawap persoalan aku ni!!! Jgn jadik penakut macam Najib!!

No comments:

Post a Comment