Friday, June 25, 2010

Kenapa Mesti Atas Pagar??

Sebenarnya aku pening tengok karenah puak-puak barua ni yang mengambil inisiatif untuk tidak menyokong mana-mana pihak dalam memerintah negara. Ini satu perilaku yang amat kurang arif dan sungguh jijik yang mana akan membuatkan negara menjadi mundur sepert di Malaysia sekarang.

Lihat pada zaman Malaysia nak merdeka dulu, berapa ramai yang ambil sikap atas pagar ni?? Aku rasa kalau dulu bebudak muda ni amek sikap atas pagar kita tak merdeka lagi sekarang ni.

Kata berpelajaran tinggi, tapi akal letak di lutut atas sebab keliru dengan politik tanah air ni. Apa punya turrr!!

Gini lah adek-adek ku yang kononnya berpangkat tinggi dan berkelulusan tinggi. Tindakan atas pagar sebenarnya adalah untuk orang yang pengecut jauh lagi pengevut dari UMNO-BN. YA!! lagi teruk dari UMNO-BN!!

Inilah realiti sebenar!! Selama 50 tahun UMNO memerintah mereka telah berjaya menghasilkan satu produk Melayu yang bersikap atas pagar kerana TAKUT!! YA!! KECUT!!!

UMNO memang telah berjaya mengecapi matlamat dan hasratnya untuk membuatkan rakyat jadi penakut serta kecut. Ini membolehkan pemimpin-pemimpin UMNO bermaharajalela kerana rakyat tak berani bangkit menentang mereka. Ini realiti!! Jangan kamu jadi Melayu 20% UMNO yang dibutakan ditulikan!!

Syaitan bermaharajalela apabila Manusia tidak berbuat apa-apa!! Kamu lebih teruk dari syaitan kalau kamu itu sendiri tidak berbuat apa-apa!!

Jangan percaya retorik Melayu 20% UMNO itu lagi!! Our country need a new beginning!! need a new style of running the country!! Not UMNO style!!

Pangkah pakatan rakyat!!

Melayu Selamat!!!

Pangkah UMNO!!

Banyak Porno!! KAH!! KAH!! KAH!!

No comments:

Post a Comment