Tuesday, June 22, 2010

NOH dan KHIR Berbalah Isu Satim Diman!!

Baru-baru ni kita dikejutkan dengan Kes Satim Diman yang nak letak jawatan pulak. Perkara ni dah disahkan lagi kebenarannya sila klik disini ya sini, sini lagi.

Tahniah diucapkan kepada Satim Diman kerana mengambil langkah yang berani untuk meletak jawatan sebagai ADUN Sri Serdang. Ini semua bukan disebabkan untuk membela hak rakyat ataupun tidak, tetapi oleh kerana barisan pimpinan UMNO Selangor yang teruk membuatkan Satim Diman berasa kecil hati dengan mereka.

Perkara ni bukan sahaja berlaku pada YB Satim, tapi banyak lagi YB yang ditimpa nasib yang sama.

Dalam tengah kecoh-kecoh pasal Satim letak jawatan, dua makhluk gila kuasa ni pulak yang lebih-lebih. Kekusutan semakin meruncing bila Khir dan Noh nak tunjuk power dalam membuat penafian kes YB Satim letak jawatan ni.

Apa nak jadi la dua makhluk ni. Ini adalah punca terbesar UMNO Selangor dalam keadaan getir dalam kesibukkan mereka untuk merampas semula Selangor. Pemerintahan yang teruk akan membuatkan rakyat semakin mual kerana diabaikan.

Tamakkan harta dan kuasa oleh puak-puak UMNO Selangor kini menampakkan satu perobahan yang bakal membuatkan mereka tersunggkur sebelum PRU13 ini.

Pangkah Pakatan!!

Rakyat dapat keberkatan!!

Pangkah BN!!

Kesejahteraan rakyat be end!!

No comments:

Post a Comment