Saturday, May 22, 2010

UMNO Arah Mugilan Lancar GAS

Mula--mula aku baca tajuk berita ni, aku ingat Mugilan nak bukak bisnes baru untuk kroni-kroni BN. Tapi rupa-rupanya Gerakan Anti Samy Vellu!! Kah!! Kah!! Kah!! Kah!!

Ini la politik BN sekarang, kucarkacir aku tengok. Selagi mana UMNO pegang, selagi tu lah parti-parti komponen ni tak kemana.Last-last rebah dimamah anai-anai juga. HA! HA! HA! HA! HA! HA!

Ini bukan politik baru UMNO-BN, ini satu perkara yang dah lapok ditelan zaman, tapi UMNO masih lagi menggunakan taktik ni untuk jatuhkan pemimpin BN sendiri. GAS ni sebenarnya tuan-tuan dan puan-puan adalah satu gerakan hasil desakan daripada pemimpin UMNO sendiri.

Aku sendiri tak pasti siapa, tapi berdasarkan daripada maklumat yang aku dpt arahan tu turun dari yang paling superior sekali(korang tahu siapa kan).

Jom kita sama-sama saksikan perbalahan Samy Vellu dengan pemimpin UMNO yang Aku maksudkan tadi.HEH! HEH! HEH! HEH!

No comments:

Post a Comment