Sunday, May 23, 2010

Raja Petra Cabar Najib!!

Mengikut dari sumber bacaan aku pada laman web themalaysianinsider.com terpampang di muka hadapan cabaran Raja Petra Kamaludin(seorang blogger dan penulis terkenal) untuk menghakimi dakwaan ke atas dirinya di mahkamah United Kingdom.

Raja Petra Kamaludin di dakwa di atas sebagai satu ancaman kepada tahap keselamatan di Malaysia.

Oleh itu, RPK telah mencabar Najib supaya membicarakan kes dakwaan terhadap dirinya di mahkamah UK.

HAHAHAHAHAHA!! Mencanak kau nak jawab Najib oi! Apa pulak lagi helah kau nak memesongkan minda rakyat atas tindakan RPK ni Najib??

Kalau Najib betul-betul 1 Malaysia yang mana Rakyat di dahulukan, pencapaian diutamakan, WELL, THIS IS THE MOMENT OF TRUTH NAJIB!!

RPK sebagai rakyat mahukan pembelaan terhadap dirinya untuk ibicarakan di Mahkamah luar, Najib sepatutnya dahulukan rakyat(RPK) untuk ikut kehendak beliau.

KALAU INI PUN PRESIDEN UMNO SEKARANG NI TAK BOLEH NAK TUNAIKAN JANGAN DICANANGKAN LAGI SLOGAN BUSUK 1 MALAYSIA 1 ISRAEL KAU TU NAJIB!!

Sebagai rakyat yang mematuhi undang-undang, aku semakin hari semakin tak percaya dengan kewibawaan yang ingin ditonjolkan leh sahabat kita Presiden UMNO ni. Tunaikan kewibawaan anda dengan melaksanakan tuntutan "Rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan" dengan menerima cabaran RPK.

KALAU NAJIB TAK BERANI NAK TERIMA CABARAN NI, DUNIA AKAN LIHAT BETAPA KOTORNYA PENTADBIRAN DI MALAYSIA!!

NI KES SCORPENE MANA??? SENYAP AJE TAK KAN SEBAB NAJIB NAK BELI TEKNOLOGI NUKLEAR PERANCIS, TERUS TUTUP KES SCORPENE NI???

No comments:

Post a Comment