Tuesday, May 4, 2010

Hasil Loji Nuklear 2021 Untuk Anak Najib!!

Pertemuan Najib dan Barak Obama banyak menimbulkan kontroversi yang menaikkan kemarahan rakyat baik Melayu, Cina, India dan lain-lain. Tujuan sebenar pertemuan Najib bersama Barak Obama tidak kita ketahui secara tepat tetapi keadaan yang berlaku memberikan gambaran yang terang dan jelas tentang apa misi beliau selepas pertemuan tersebut.

Kontroversi-kontroversi yang timbul sebaik sahaja berlangsungnya pertemuan antara wakil Freemason Yahudi dengan Najib membawa kepada:-

1. Najib dengan tanpa segan silu menyelar negara Islam sendiri dengan mematuhi arahan ketua Yahudi.
- mana perginya Islam yang UMNO pertahankan ?? Beginikah cara seorang pemimpin Islam
dalam menangani segala cemuhan terhadap saudara kita sendiri?? Najib! jangan kamu
bertopengkan Islam sedangkan kamu sendiri tidak pernah mengimamkan solat Jumaat!!

2. Penulis Yahudi yang bernama Rachel Motte yakni penulis untuk media cetak antarabangsa yang terkemuka. Najib diangkat martabatnya sebagai seorang yang Pro Yahudi. Ya!! Pro Yahudi!! "Yahud!! yahud!! yahud!!" kata Najib.
- Di mata Yahudi kini mereka sudah mempunyai Najib sudah menjadi boneka mereka
bermakna negara kita dalam kekusutan! Adakah lepas ini Malaysia akan mempunyai
menteri yang berbangsa Yahudi??? Sama-sama kita nantikan dengan memberikan undi
anda kepada UMNO-BN!!

3. Kes dua telaga minyak negara kita yang bernilai RM320billion yang juga ingin diberikan kepada orang lain. Apakah presiden kali ini tidak mempunyai satu kekuatan untuk mempertahankan hak milik negara kita?? berapa banyak lagi yang ingin digadaikan??

4. Terbaru berkenaan pembinaan loji Nuklear yang dijangka akan beroperasi pada tahun2021. Segala proses sudah diluluskan hanya tinggal proses pembinaan sahaja yang akan dilakukan. Menurut puak BN, pembinan ini adalah berdasarkan permintaan tenaga di negara kita yang semakin meningkat.

Apa yang puak BN gagal adalah dalam menjelaskan isu-isu keselamatan dalam pembiaan loji ini. Kita tidak mahu peristwa di Ukraine pada tahun 1986 yang mengorbankan 4000 nyawa akibat kanser.

Apa tahun 2021 nanti hasil loji tersebut sudah pasti akan disalrkan kepada generasi Najib yang seterusnya, rakyat dibiarkan terus merana, yang kaya aan semakin kaya, yang miskin akan terus miskin. Kita mempnyai pembanguna kelas pertama tetapi pemikiran seperti Najib membawa kita kepada dunia kelas ketiga.

Kuburkan BN nescaya perkara-perkara seeperti ini tidak akan berlaku!!

TUMBANG!! TUMBANG!! TUMBANG BN!!!

No comments:

Post a Comment