Monday, July 26, 2010

Zaid Mad Arip Buta Dan Pekak Apabila Berkata Nik Aziz P*****K!!

Lepas aku tengok video dari Youtube pasal kata-kata kesat yang dikeluarkan oleh Zaih Mad Arip terhadap Tuan Guru Nik Aziz aku rasa macam ada sesuatu yang tak kena pada akal dan fikiran malaon ni!!

Biar aku jelaskan satu persatu video yang telah anda lihat di tawanmalaysia.com ni pasal segala pertuduhan Zaid Mat arip yang tak berasas macam budak tak sekolah!! Aku rasa memang betul pun Zaid Mat Arip ni memang tak sekolah dulu!!

Dah la tak sekolah!! Hidu Gam lagi!! KAH KAH KAH!! Mana kepala HOTAK KAU TAK ROSAK ZAID WOI!!! KAH KAH KAH!!

Macam ni la wahai manusia sekalian UMNO yang merasekan diri kamu tu sekarang ni majoriti!! Kenyataan sebenar adalah kamu ini sudah terkebalakang sama dengna pemimpin kamu tu. UMNO sudah pun berjaya memiliki status MINORITI MELAYU!! KERANA MAJORITI MELAYU TELAH BERALIH KE PAKATAN RAKYAT!!

Berbalik pada cerita Zahid Mat Arip yang sememangnya macam P*****K ni!!!

Makcik pakcik yang dekat kampung-kampaung dan sesetengah bandar ni diharuskan untuk meneliti satu persatu tentang apa yang hendak diperkatakan ni!

1- Zaid Mat Arip sebenarnya tak habes sekolah! Waktu zaman persekolahan, dia ni pergi ke tempat tersorok menghabiskan masanya menghidu Gam kasut bapak dia! HAHAHAHA!!

2- Dia tuduh Nik Aziz macam-macam dengan perkataan-prekataan kesat yang tidak masuk akal teptapi pada hakikatnya Najib sendiri tidak pernah dan tidak berani mengeluarkan kenyataan seperti Zaid si P******K ni!!

Zaid kamu tu siapa?? Apa jawatan kamu dalam UMNO???? Presiden UMNO pun tak cakap macam tu yang kau tu nak melebih-lebih apa pasal??? Aku rasa ni mesti sebab kau kecewa ni! HAHAHA!!

3- Zaid Mat Arip tak dapat terima hakikat bahawa UMNO sememangnya ditempatkan di Neraka, dan Nik Aziz itu Ulama'. Ini hakikat yang Zaid dan UMNO tak dapat terima oleh kerana itu dia mula melenting. HAHAHAHA!!

Nampak sangat Zaid UMNO ni tak boleh kena jentik sikit dah melenting macam anjing!! HAHAHAHAHA!!

4- Nik Aziz baru je berdoa dan cakap UMNO masuk neraka kau dah melenting macam anjing ni kenapa?? Jangan kata kamu ni tak ready lagi nak masuk neraka Zaid woi?? HAHAHAHA!!

Jangalah kome ni dengar cakap UMNO!!

Dengar cakap UMNO, pimpinan UMNO main semberono!1

Dengar cakap UMNO, subsidi minyak ditarik balik!!

Dengar cakap UMNO, Najib ikut cakap Porno!!

Dengar cakap UMNO, cukai melambung-lambung!!

Dengar cakap UMNO, YAHUDI ZIONIS Suka benor!!

Dengar cakap UMNO, Melayu ditakutkan dengan perkauman!!

Dengar cakap UMNO, negeri dirompak oleh MCA punya Cino!!

PANGKAH PAKATAN RAKYAT!! MELAYU LEBIH SELAMAT!!

PANGKAH PAKATAN RAKYAT!! HARGA MINYAK LEBIH JEMAT - CERMAT!!

PANGKAH PAKATAN RAKYAT!! HIDUP RAKYAT!!

No comments:

Post a Comment