Monday, July 19, 2010

Biar Betul Najib Tak Dapat TUN???

HAHAHAHAHAHAHA!!! mari kita gelak ramai-ramai dulu!! HAHAHAHAHAH!!

Ok cukup! Sekarang ni aku ade story untuk hangpa semua. Bekenaan dengan tajuk aku, Biar betul Najib tak kan dapat title TUN??

Jawapan aku dah tentu lah YA!!

Rakyat semua sekrang ni dah nampak sangat cara permainan Najib, dengan GST, nuklear, Scorpene, Altantuya, 1Malaysia=1Israel, APCO ZIONIST!! Apa lagi yang nak diperbetulkan Najib woi..

Mengikut bacaan aku dan statistik yang aku dah dapat daripada hasil kajian aku selama bertahun-tahun dalam medan politik tanah air ni, kebenarannya ialah najib adalah mantan Presiden UMNO yang tak akan dapat title TUN.

YA!!

sebab 1- PRU 13 BN tumbang, dah tentu lah Pakatan Rakyat memerintah yang mna akan meneybabkan segala penyelewengan Najib akan dikemukakan dan Najib akan dihadapkan ke muka pengadilan. Hasilnya?? anda fikirkan sendiri...

sebab 2- Najib bersekutu dengan zionis APCO Israel yang mana telah banyak menyebabkan kesengasaraan kedapa rakyat Malaysia. RM 77 juta setahun Najib bayar kepada APCO sebgai penasihat adalah sesuatu yang tidak menguntungkan rakyat. Duit rakyat RM77 juta telah dibazirkan begitu sahaja bagi membolehkan Najib meraih sokongan Yahudi-Yahudi luar Malaysia!! Ini FAKTA!! terima sahaja!!

Sebab 3- Najib adalah seorang yang tak tahu malu apabila menaiki takhta sebagai orang no 1 dalam Malaysia berbekalkan skandal bersama Altantuya yang tidak diselesaikan. Kes tersebut tergantung! Jawapan dikemukakan adalah tidak menepai kehendak soalan!! Altantuya dibunuh, Najib ada di tempat kejadian sebagai saksi!! Oleh kerana ingin menutup rasuah RM500juta membeli kapal selam. Warga Monggolia terbunuh.

sebab 4- Mahathir telah mengeluarkan keyataan ketidakcekapan Najib membawa kepada UMNO hanya terdiri daripada meleyu minoriti sahaja!! YA!! UMNO adalah Melayu Minoriti!!
Pakatan adalah Melayu Majoriti!!

Ada banyak lagi!! Nati aku kupas lagi!! Biar anda semua buka mata dan sampaikan kepada melayu minoriti!!

Pangkah Pakatan Rakyat!!
Melayu Selamat!!

Pangkah UMNO!!
Melayu di-porno!!

No comments:

Post a Comment